Tuesday, September 22, 2009

люди в моїх очах

я терпіти не можу неамбіційних людей. вони мене вбивають, виводять з рівноваги, псують мені карму гггг.

насправді, я непогано знаю, кому і за що в нас платять які гроші. і коли людина, яка може спокійно просити за свою роботу дуже пристойні суми, починає чіплятися за неперспективне місце роботи, бо там накинули грубо кажучи 50 гривень на місяць, то в мене просто бракне слів.

я загалом розумію, що керує цією людиною: невпевненість, страх, обережність, почуття обов”язку (оце мене в бізнесі й подібних до ньому речах завжди кумарить! яке почуття обов”язку, коли на тобі тупо заробляють бабло???!!) і головне неамбіційність.

в моїх очах можна втратити свою унікальність різними способами один із них – продемонструвати повну відсутність присутності амбіцій.

No comments:

Post a Comment